Zmiana organizacji pracy w naszych biurach

15.03.2020

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Witamy, Jak wszyscy doskonale wiemy, przyszło nam się mierzyć z sytuacją, która jest dla nas wszystkich nowa. Wszystkim nam zależy by nie powielać błędów popełnionych w innych krajach, które obecnie znajdują się w bardzo poważnej sytuacji, często poza kontrolą. W związku z tym dbając o naszych pracowników oraz naszych klientów podjęliśmy decyzję o działaniach, które mają za zadanie ograniczyć ryzyko zarażenia wirusem.
Od poniedziałku, tj. 16.03.2020 wprowadzamy obsługę klienta tylko poprzez kontakt elektroniczny i telefoniczny. Wszystkie dostawy będą realizowane za pomocą firm spedycyjnych. Do odwołania wstrzymujemy obsługę bezpośrednią oraz możliwość odbioru towaru z naszych magazynów.
Liczymy na Waszą wyrozumiałość, działajmy rozsądnie i odpowiedzialnie. I do zobaczenia wkrótce. 

Please follow and like us:
Tweet
Pin Share

POPRZEDNIE AKTUALNOŚCI

15.09.2019
resizer  
Na następny sezon zostajemy z gdańską piłką ręczną.

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language. Kolejny sezon […]

24.06.2019
resizer  
O hokeju i nie tylko rozmowa z Jarosławem Bońkowskim – Wice Prezesem firmy MH Automatyka Sp. z o.o.

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language. Redaktor: Witam, […]

back to top
RSS
Follow by Email
Twitter
Tweet